Bacheloroppgave: 2017
Studium: IT-støttet bedriftsutvikling
Tittel - norsk: Kundelojalitetsprogrammer
i ny drakt – De mobile applikasjonene |
Oppgave nr.: 34 |
||
Oppgavestiller: NTNU / Institutt for datateknologi og informatikk (IDI) ved Fakultet for Informasjonsteknologi og elektroteknikk (IE) |
|||
|
Kontaktperson: |
||
|
Telefon: |
E-postadresse: |
|
|
Postadresse: |
||
Studenter: Vanja Fillan og
Tine Bals |
|||
Veileder ved NTNU: Kirsti
Elisabeth Berntsen |
|||
|
|||
Sammendrag: Den økende
bruken av teknologi i virksomhetssammenheng har medført at applikasjoner har
blitt et utbredt virkemiddel blant virksomheter i forbindelse med
kundelojalitetsprogrammer. Vi har utforsket dette dagsaktuelle temaet fordi
vi ønsker å øke forståelsen rundt hvordan mobile applikasjoners inntreden har
påvirket kundelojalitetsprogrammer. Vi har også undersøkt hvilke muligheter
applikasjoner gir for virksomhetene. Bacheloroppgaven belyser både positive
og negative aspekter ved å bruke mobile applikasjoner i forbindelse med
kundelojalitetsprogrammene. Vi benyttet et kvantitativt forskningsdesign, og
samlet inn data ved hjelp av en spørreundersøkelse.
|
|||
|
|||
x |
Normalsituasjonen: Studentene har selv alle rettigheter
knyttet til resultatet fra bacheloroppgaven, med de unntak som er beskrevet
over. |
||
|
Avvik fra normalsituasjonen:
Oppdragsgiveren har rettighetene og kan utnytte produktet kommersielt og
videreutvikle produktet/metoden. Instituttet vil ikke utnytte produktet
kommersielt, men vil kunne arbeide videre med den grunnlagskompetansen som er
vunnet gjennom prosjektet, som beskrevet over. |
||
|
Avvik fra normalsituasjonen:
Resultatene fra arbeidet legges ut som OpenSource iht lisens __________________________________
(Se http://creativecommons.no/lisenser. |
||
|
Avvik fra normalsituasjonen:
Programvare utviklet som del av bacheloroppgaven er sperret og kun
tilgjengelig etter avtale med oppdragsgiver/studenter. |
||
|
Avvik fra normalsituasjonen:
Alle resultater fra arbeidet er sperret og kun tilgjengelig etter avtale med
oppdragsgiver/studenter. (Vurder om det i stedet er tilstrekkelig å krysse av
punktet over). |
||